پله – مرحله آلرژی محققان بارداری رژیم غذایی

پله – مرحله: آلرژی محققان بارداری رژیم غذایی دوران کودکی برنامه غذایی اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی کدام ارزها بیشترین آسیب‌پذیری را از جنگ تجاری دارند؟

فرانک سوئیس و واحدهای پولی کشورهای شمال اروپا بیشترین آسیب‌پذیری را از جنگ تجاری آمریکا با شرکای بزرگ این کشور خواهند داشت.

کدام ارزها بیشترین آسیب‌پذیری را از جنگ تجاری دارند؟

کدام ارزها بیشترین آسیب پذیری را از جنگ تجاری دارند؟

عبارات مهم : کشورها

فرانک سوئیس و واحدهای پولی کشورهای شمال اروپا بیشترین آسیب پذیری را از جنگ تجاری آمریکا با شرکای بزرگ این کشور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، بانک ” دانسکه” دانمارک در گزارشی اعلام کرد فرانک سوئیس، کرون دانمارک و کرون سوئد، با وجود حجم پایین تجارت این کشورها با چین، بیشترین آسیب پذیری را از جنگ تجاری چین و آمریکا مجبور خواهند شد. در بین کشورهای نوظهور نیز انتظار می رود فورنیت مجارستان شاهد یکی از بیشترین نوسانات باشد، آیا که ارزش آن وابستگی زیادی به بهای آهن و فولاد در معاملات جهانی دارد.

کدام ارزها بیشترین آسیب‌پذیری را از جنگ تجاری دارند؟

ینس نارویگ پدرسن – کارشناس دانسکه بانک – در همین رابطه گفت: ارزهای کشورهای اسکاندیناوی بیش از سایر کشورها به منازعات تجاری حساس هستند، چراکه این کشورها کوچک بوده و دارای اقتصادی باز هستند. در خصوص دانمارک نیز باید بگویم که اقتصاد این کشور وابستگی زیادی به فعالیت های کشتیرانی و حمل کالا دارد. همچنین اقتصاد سوئیس نیز به علت باز بودن فضای اقتصادی و وابستگی به منابع مالی چینی از این منازعات لطمه زیادی خواهد خورد.

اوایل این ماه، آمریکا تعرفه ۲۵ درصدی بر واردات کالاهای چینی وضع کرد و بعد از اقدام متقابل چین، بعضی دیگر از کالاهای وارداتی چین مشمول تعرفه های ۱۰ درصدی کالاهای آمریکایی قرار گرفتند. دانسکه بانک گفته است به علت بزرگ بودن اقتصادهای انگلیس و اتحادیه اروپا، اثرپذیری پوند و یورو از این منازعات محدودتر خواهد بود.

فرانک سوئیس و واحدهای پولی کشورهای شمال اروپا بیشترین آسیب‌پذیری را از جنگ تجاری آمریکا با شرکای بزرگ این کشور خواهند داشت.

تحلیلگران دانسکه باند در آخر نوشته اند که ین ژاپن و دلار آمریکا یکی از پایین ترین اثرپذیری ها را از این نبرد تجاری خواهند داشت.

واژه های کلیدی: کشورها | آمریکا | اقتصادی | دانمارک | آمریکایی | کالاهای چینی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار