پله – مرحله آلرژی محققان بارداری رژیم غذایی

پله – مرحله: آلرژی محققان بارداری رژیم غذایی دوران کودکی برنامه غذایی اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی سیف ۵ سال است می‌گوید ارز را تک‌نرخی می‌کنم! / عسگراولادی

اسدالله عسگراولادی با انتقاد از سیاست‌های نظام بانکی کشور گفت: مدیر کل بانک مرکزی ۵ سال است می‌گوید ارز را تک‌نرخی می‌کند ولی چه زمانی و به چه نرخی؛ کسی نمی‌دان

سیف ۵ سال است می‌گوید ارز را تک‌نرخی می‌کنم! / عسگراولادی

عسگراولادی: سیف ۵ سال است می گوید ارز را تک نرخی می کنم!

عبارات مهم : ایران

اسدالله عسگراولادی با انتقاد از سیاست های نظام بانکی کشور گفت: مدیر کل بانک مرکزی ۵ سال است می گوید ارز را تک نرخی می کند ولی چه زمانی و به چه نرخی؛ کسی نمی داند.

به گزارش ایسنا، عضو اتاق بازرگانی کشور عزیزمان ایران راجع به تجارت کشور عزیزمان ایران گفت: در ۴۰ سال اخیر بین ما و روسیه عدم اعتماد به وجود آمده است که باید در جهت اصلاح فضا اقدام کرد. از سوی دیگر اگر روابط تجاری بررسی شود می بینیم که بین کشور عزیزمان ایران و روسیه تجارت به این صورت است که صادرات چندبرابر واردات هست. همین اوضاع راجع به همسایه های دورتری مانند چین نیز صدق می کند.

سیف ۵ سال است می‌گوید ارز را تک‌نرخی می‌کنم! / عسگراولادی

وی ادامه داد: ما در ارتباط با تجارت این مسئله را هم داریم که روسیه جهت ما روادید بلندمدت صادر نمی کند و فقط روادید هفت روزه و هشت روزه صادر می کند مگر جهت افرادی که از روابطی برخوردارند. این در حالی لست که باید این ضابطه مند شود.

او راجع به روابط بانکی و کارگزاری کشور عزیزمان ایران و روسیه نیز بیان کرد: روابط ما هنوز مناسب نیست. پول ما و روسیه هر دو متزلزل است و تاجر نمی داند تکلیفش چیست.

اسدالله عسگراولادی با انتقاد از سیاست‌های نظام بانکی کشور گفت: مدیر کل بانک مرکزی ۵ سال است می‌گوید ارز را تک‌نرخی می‌کند ولی چه زمانی و به چه نرخی؛ کسی نمی‌دان

وی با انتقاد از تک نرخی نشدن ارز، بیان کرد: مدیر کل بانک مرکزی ۵ سال است می گوید ارز را تک نرخی می کند ولی چه زمانی و به چه نرخی؛ کسی نمی داند. از سوی دیگر بانک مرکزی نمی تواند قیمت واقعی ریال در برابر روبل را بگوید.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما حمل و نقل هوایی نداریم در حالی که بسیاری از کالاهای ما باید به صورت هوایی ارسال شوند. مسئله بزرگ دیگر این است که کشور عزیزمان ایران فقط پرواز مستقیم به مسکو دارد در حالی که بسیاری از تجار ما با جنوب روسیه مراوده دارند و نیاز شدیدی احساس می شود که ارتباط هوایی با جنوب روسیه برقرار شود. دو شهر استانبول و آنکارا هر روز ۵ پرواز به روسیه دارند طبیعی است که از ما جلو می افتند.

واژه های کلیدی: ایران | تجارت | روسیه | مرکزی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار